Zlomová podnikatelská rozhodnutí a obchodní strategie podle značky Apple



Apple dokázal ze svých lidí vytvořit tým, dokázal jednotlivé prvky spojit dohromady. Stačilo zavelet a tým pracoval. Někdy bylo až na škodu, jak diktátorsky zakladatel Applu lpěl na detailech a jednoduchosti. Vždycky byl posedlým tím, jak by mohlo nové zařízení zničit lidi či negativně ovlivnit život.   
Aby se zákazníci v Apple prodejně cítili spokojeně a šťastně, bylo jim umožněno na vše si šáhnout a vyzkoušet či jen chvíli posedět v baru, zatímco technici řešili problémy.
konferenční sál
Jobsovým životním krédem byla krása a jednoduchost. Říkal, že lidé musí být puntičkáři, aby to ostatní ocenili. Byl soustředěný, horlivý a neúnavný.  Chtěl jen smysluplné věci. Pokud šlo o ovladatelnost, byl Jobs fanatikem. Usiloval o dokonalé spojení formy a funkce. Vymoženost dotykového přístroje, kde byla ruka nejdůležitějším spojitelem člověka a počítače, vynesla Jobse až na vrchol jeho víry.
brýle na stole
Ze svých zkušeností těžil do budoucna,protože věděl, že bolestné a zoufalé okamžiky, ve kterých se musí propouštět zaměstnanci, rušit plány a zvládnout složité situace, ho povedou dál a bude silnější. Tak si mohl vážit všeho co má. I on kdysi začal od nuly. Takže uměl ocenit snahu. Pokud cítil a věřil, že se lidé snaží, věnoval jim hodně času i své podpory a pozornosti.
kalendář v tabletu
Jeho geniálnímu marketingu vládla pevná ruka. Úspěch byl vykoupený až nenávistí některých jeho zaměstnanců. Mnoho z nich řeklo, že pracovat s nim, byla sebevražda. Měl svou pravdu, proč a jak ne/ocenit své spolupracovníky. Nepřistupoval na kompromisy. Chtěl všechno nebo nic. Spory s vedením firmy ho několikrát odvály až na dno. Ale jeho vnitřní síla a přesvědčení ho vrátila zpět. Práce byla spojena s asociálním chováním, byl nevyzpytatelný. Někteří kolegové ho nazývali tyranem, který neváhal okrádat i své nejvěrnější kamarády. Neexistovaly pozdní příchody do zaměstnání. Každá pozdní minuta mohla zaměstnance připravit o práci. Perfekcionalismus se šířil celým Applem. Steve se velmi soustředil na obchodní strategie. Vycvičil prodavače a techniky, jak jednat s emotivními zákazníky, jak jim říkat negativní sdělení.